världsbäst på ursäkter!

Jag har nog blivit världsbäst på ursäkter eller saker som man ska säga för att slippa göra saker som är jobbigt.

Det är bar adet att det inte är bra för mig så nu måste jag försöka vänja mig av med alla dessa ursäkter. Det är så att jag känner att jag inte klarar av mycket och då hittar jag på en ursäkt, men samtidigt så aär det kanske så att det hade varit hur lätt som helst. Detta gäller då egentligen bara sådant som har med min vikt ochdet runt omkring att göra. Annars tycker jag att det är viktigt att ta tag i saker och göra det bästa av situationen.

Nej, nu ska jag sätta mig på balansbollen och göra 15 situps...

Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0