Vägning

Ja, nu har jag inte varit på viktväktarna på jättelänge och det känns litejobbigt att gå dit faktiskt. Jag tycker att jag har varit jättedum mot mig själv och känner att jag var så duktig från början men det var bara som ett enda stort magplask allting. Jag ska hur som helst ta mig i kragen nu och sedan är det jag som går dit ikväll. Det känns som sagt jobbigt, men jag får ta mitt straff helt enkelt.

Jag funderar på att ställa bilen en bit bort och promenera dit istället för att få in lite motion till idag... vi får väl se hur det blir.

Imorgon rapporterar jag om resultatet!

lotta

Kommentarer
Postat av: Annalee

Lycka till ikväll!

Kebab gör jag så här:

Strimlar fläskfile i små strimlor. Steker och häller i kebabkrydda (jag köper Borgebys kryddors, men finns även Santa Maria), sedan tar jag pitabröd, fixar tzatsiki och massa grönsaker. Garanterat mycket godare än köpe-kebab!!

2008-10-06 @ 15:32:03
URL: http://aleelin.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Tack för tipset!

lotta

2008-10-10 @ 08:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0