Träningsvärk!

Haha... jag vet att jag är otränad helt enkelt. I fredags fick jag en inpulssom gjorde att jag bokade mig på ett Bodypump-pass. Det var jätteroligt men jag klarar alltså inte dess utfall specielt länge kan jag ju säga. Det är helt otroligt vad jag är otränad i mina ben, jag måste verkligen träna upp dem. jag tyckte att när jag förra året tränade var ganska stark i benen, men det visar sig nu att så är inte fallet.

Just nu har jag sådan träningsvärk så att det gör ont varje gång jag reser mig och sätter mig på en stol, soffa eller till och med går ut från bilen. Att gå är inte någon fara. Så ikväll på träningen vet jag itne om det bara blir gångbandet lite granna eller vad det blir.

Tycker i alla fall att det är ganska skönt att jag får täningsvärk som visar på att jag har gjort någonting och som sedan bevisar att jag är i urusel form och måste träna mera...

Lotta


Kommentarer
Postat av: camilla

Ja det är en skön känsla att ha träningsvärk :)

Kram

2008-10-27 @ 08:58:08
URL: http://www.hallonpajen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0