Nu gäller det!

Ja, imorgon är det måndag och då är det på G igen.. igår skulle jag åkt och tränat men ajdå det blev det inte för jag fick åka med sambon till tandläkaren istället och när väl det var färdigt så fanns det inte mycket tid kvar. Men nu står väskan packad i hallen så att jag bara kan springa imorgon. Det känns härligt.

Härligt är det också att vi ska till viktväktarna imorgon... det känns som en riktig dom att ta sig dit eftersom det säkerligen också innebär att jag ahr gått upp sedan jag var där tidigare men det är ändå bäst att ta mig i kragen. jag vet vad som är felet och det är att jag msåte komma igång med träningen, för göra jag det så kommer allting att gå så mycket lättare. Jag måste helt enkelt få in det i  min rutin... men det är inte det lättaste men denna vecka ska jag verklgien försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0