Lite uppdatering.

Ja, denna veckan har det inte hänt speciellt mycket faktiskt dessvärre. Jag har haft tant röd på besök och det känns alltid lika jobbigt tycker jag. Har dock inte vart lika godissugen som jag annars brukar vara - kanske är det så att detta godissug håller på att försvinna.

Jag har heller inte fuskat med något godis, däremot har det blivit lite kakaktigt istället.

Träning som sagt... det är bra att det är fint väder och att det går att träna ute i trädgården för det har jag gjort idag! Så lite träning har det ju trots allt blivit. Får kanske ta en sväng till gymmet imrogon eller nåt - vi får se, annars kanske det blir en sväng innan jobbet på söndag!

Hur som helst så känner jag mig pigg och glad över att jag mår bra och jag känner mig så mycket lättare på fötterna och det kansek visserligen inte är så konstigt med den viktminskningen förra veckan - men det är så roligt!

Kommentarer
Postat av: chokladprinsessan

Godissuget i samband med "Tant Röd" försvinner också vid godisfritt, det gjorde det för mig allafall. Jag hade lovat ungarna på jobbet att vi skulle fira min godisfrihet med lösgodis när det hade gått en månad, men nu börjar kag om för jag mår tokmycket bättre av att inte äta massa skräp.

Kram

F.

2008-10-19 @ 11:12:49
URL: http://chokladprinsessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0