Mål för v.44

Ja, denna veckan hoppas jag att jag ska kunna hålla mig till mina points ordentligt, fast jag redan har övertrasserat det lite grann - men det kommer att bli bättre i veckan. jag ska också försöka att träna på som jag har gjort innan. 2-3 pass per vecka, känner jag passar fint för mig. Denna veckan är jag ledig och det känns osm omdet inte riktigt blir samma rytm som när jag arbetar. om jag hade arbetet känns det som en självklar het att besöka gymmet kl 7 på morgonen, men när jag änstligen är ledig är det inte lika självklart. Jag ska i varje fall se till så att jag rör på mig så mycket som möjligt.

Städning i hemmet ger ju ocskå lite träning...

Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0