Livremmen!

Jahaja... när jag skulle ta på mig byxorna i morse så visade det sig att jag kunde dra åt livremmen lite mer än vad jag har kunnat göra innan. Till helgen så kommer det nog att få bli en liten mätning av min och sambons kropp så att vi kan se vad som har hänt. För mig har det i varej fall gått ner, men min sambo sköter väl sig inte speciellt bra, men jag hoppas att mätningen kanske ger lite mer resultat. Jag tycker dock att han börjar se lite mindre ut.

Nackdelen i hans fall tror jag dock är att han äter för lite. SAka man äta 36 points så förstår jafg att man kanske inte alltid akn få i sig allting, men det är viktigt annars kan man ju sakna viktminskningen på grund av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0