Godis...ajajaj

Jahaja... jag åkte dit nu... jag hade ju lovat mig själv att jag inte skulle äta något godis.. och kände att jag inte var så himla sugen på det egentligen - men ändå stoppade jag det i mig... blir så besviken - men det ä rinte lönt att gräva ner mig i detta längre. Det handlar istället om att ta nya tag och kämpa vidare. Bara för att jag satte dit mig själv en gång så behöver inte allt vara förstört för det!

Eftersom jag kände mig lite plufsxsig efter lördagen hade jag tänkt gå ut och gå imorse, men så blev det inte eftersom det är så dåligt med vägar att gå på här. Det ska bli så sköntatt få flytta in till stan(eller samhället) så att vi kan komma ut och gå på morgonen igen- Det ahr liksom inte så stor betudelse vart man går bara man inte råkar kunna bli överkörd.

Så hur som helst så blev det inte någon träning idag alls - men jag har visserligen stått upp nästan hela eftermiddagen och det är väl i och för sig träning det också. Sedan har jag sjungt vilket är god träning för magen med all andning.

Imorgon bitti är det i varje fall jag som ska gå och träna. Det får bli extra hårt träningspass helt enkelt!

På måndagar har jag bara administration på jobbet så det är ganxka skönt att få komma igång ordentligt på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Erika

Rätt inställning vännen!



Har du börjat i en kör?!



Många kramar!

2008-10-20 @ 15:23:38
URL: http://erikaviktoria.blogspot.com
Postat av: Lotta

Jo visst är jag med i en kör och det är trevligt, lite bra magträning på köpet... men jag har varit med i den ett tag nu!

Lotta

2008-10-22 @ 22:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0