Ledig dag

Idag är det måndag och jag har varit ledig hela långa dagen. Det har varit väl beövligt. Jag känner att det den senaste veckan faktiskt har vrit ,lite för mycket. Det är ändå så att jag känner att jag är otroligt stolt över hur mcyket jag faktiskt har hunnit göra under denna veckan och träningen harinte fått ge vika någonstans och det tycker jag att jag ska klappa mig själv om axeln för.

Jag har tränat tre gånger och det är bra för att inte har tränat något på 5 veckor eller vad det nu är?!?!

Det har inte varit jättehård träning, men jag har fått pumpa blodet lite och bli lite svettig i varje fall..

Ikväll känner jag mig lite mer säker när det är dags att gå till viktväktarna för vägning. Det känns som om denna veckan ären bra vecka. Vad är det egentligen som gör att det blir en bra eller dålig vecka. Jag känner att det beror på resultatet i mnångt och mycket men sam,tidigt är det också på hur jag har mått och denna veckan har jag faktiskt mått bra och det är skönt. Jag känner att det kanske är så att jag får lite mer energi när jag ändå går och tränar.

Så denna veckan som kommer nu som precis har startat idag också kommer att innebära att jag tränar som planerat. Imorgon öppnar de sent så då blir det inte något. men på onsdag morgon blir det och eventuellt blir det ett pump pass på torsdag morgon jag får se - sen blir det också ett pass under helgen!

Nu kommer det också att bli lite träning hemma för vi ska flytta in till stan så nu är det återigen dags med alla dessa flyttlådor - men det blir nog bra det också till slut.

Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0