Godisfri...

Jag läste på en sida om en tjej som hade godisförbud - jag gillar inte godisförbud så därför tänkte jag att jag faktiskt skulle unna mig en sak. Jag ska unna mig att vara godisfri fram till december och första advent. Vad kan väl vara bättre för kroppen.

Jag tycker att min kropp är mycket mer värd än att jag ska kasta i mig en massa onyttigheter såsom godis och annat skräp. Från och med idag måndag den 6 oktober kommer jag helt nekelt att unna min kropp att vara godisfri!

Lotta


Kommentarer
Postat av: Angel

Absolut rätt tänkt! Jag tror också att förbud är fel...då tänker man bara på det och blir mer o mer sugen. Bättre att unna sig det ibland...obs ibland och stilla suget. Man måste bara bestämma sig. Typ en gång i månaden så får jag unna med ... och då har man något att se fram emot.



Angel

2008-10-06 @ 20:13:14
URL: http://angelwings.bloggagratis.se
Postat av: Lotta

Kloka tankar tycker jag!

Lotta

2008-10-10 @ 08:20:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0